معرفی 10 سرمربی گرانقیمت جام جهانی؛ کی روش در لیست مارکا

کمتر از یک هفته مانده به جام جهانی روسیه برای علاقه مندان به فوتبال جالب است که کدام سرمربیان حاضر در این تورنمنت دستمزد زیادی دریافت می‎‌کنند.

به گزارش ایلنا، آلیو سیسه، سرمربی سنگال با دستمزد پرداختی سالانه 200 هزار یورو به عنوان ارزان ترین سرمربی حاضر در جام جهانی روسیه شناخته می‌شود اما سوال اینجاست گرانقیمت ترین کیست؟

به طور طبیعی سرمربیان فرانسه، آلمان، برزیل، اسپانیا و انگلیس دستمزدهای چشمگیری دارند اما اسامی شگفت انگیزی را در ادامه مشاهده می‌کنید. آنها به شدت با کشورهایی مانند لهستان، صربستان، کاستاریکا و پاناما تفاوت دارند که سالانه 400 هزار یورو یا کمتر در اختیار سرمربیان خود قرار می‌دهند.

در ادامه با 10 سرمربی گرانقیمت حاضر در جام جهانی 2018 آشنا می‌شود:

1​ تابارز(اروگوئه): 1.7 میلیون یورو

2 خورخه سمپائولی(آرژانتین): 1.8 میلیون یورو

3 گرت ساوت گیت(انگلیس): 2 میلیون یورو

5 سانتوس(برزیل): 2.25 میلیون یورو4 کارلوس کی روش(ایران): 2 میلیون یورو

6 چرچسوف(روسیه): 2.6 میلیون یورو

7 یولن لوپتگی(اسپانیا): 3 میلیون یورو

8 دیدیه دشان(فرانسه): 3.5 میلیون یورو

9 تیته(برزیل): 3.5 میلیون یورو

10 یواخیم لو(آلمان): 3.85 میلیون یورو

دل نوشته های لیلا,وبلاگ لیلا,متن ها و شعر های لیلا,دلنوشته غمگین لیلا,متن نوشته,خاطرات تلخ,تلخی بی پایان,زندگی سخت,عاشقانه های پسرک,عاشقانه های یک پسر عاشق,عاشقی و دل باختگی,عشقم,وبلاگ من و عشقم,دوستت دارم عشقم,عشق تازه,نوشته های لیلا,لیلا و منا,متن های لیلا,دلنوشته های لیلا,متن نوشته های لیلا,روز های تلخ لیلا,تلخی بی پایان لیلا و افسردگی لیلا,زندگی سخت در کنار لیلا,عاشقانه ها,تاریکی های لیلا,Google