مسوول فدراسیون بسکتبال در تیم لیگ برتری / استعدادیابی که حواسش به تیم است

به گزارش ایسنا، تیم نیروی زمینی که از فصل آینده نماینده استان فارس و شهر شیراز در لیگ برتر بسکتبال خواهد بود با بهرام رمضان به توافق رسیده است و این مربی هدایت سربازان بسکتبال را برعهده خواهد داشت.

بهرام رمضان که به تازگی رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون بسکتبال شده سرمربی تیم نیروی زمینی شیراز شد.

به گزارش ایسنا، تیم نیروی زمینی که از فصل آینده نماینده استان فارس و شهر شیراز در لیگ برتر بسکتبال خواهد بود با بهرام رمضان به توافق رسیده‌ است و این مربی هدایت سربازان بسکتبال را برعهده خواهد داشت.

نیروی زمینی در سال‌های گذشته با محمدرضا اسلامی وارد لیگ می‌شد که عملکرد خوبی هم داشت تا اینکه سال قبل به دلیل مشکلات زیاد مالی عملکرد قابل قبولی نداشت و بالاخره به شیراز منتقل شد. حالا بهرام رمضان رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون بسکتبال که باید تمام فکر و ذکرش در این قسمت مهم فدراسیون باشد جایگزین اسلامی شده‌ است.

این اتفاق نگرانی زیادی در بین اهالی بسکتبال ایجاد کرده که چطور ممکن است مسوول اصلی استعدادیابی فدراسیون بسکتبال که باید تمام روزهای سال در فدراسیون باشد و برای کشف استعدادها تلاش کند می‌خواهد نصف سال را درگیر لیگ برتر باشد و تمام تمرکزش را بر روی تیمش بگذارد.

پیش از این نیز کارشناسان و پیشکوستان زیادی از فعالیت موازی مربیان ملی و مسوولان فدراسیون در تیم‌های لیگ برتر انتقاد کرده بودند که فدراسیون بسکتبال واکنشی نشان نداد. مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی هدایت پتروشیمی را برعهده دارد،‌ فرزاد کوهیان مربی تیم ملی و سرمربی تیم ملی امید،‌ سرمربی دانشگاه آزاد است و حالا بهرام رمضان رئیس یکی از کمیته های مهم فدراسیون سرمربی نیروی زمینی شده‌است.